Το Karakoram είναι μια τουρκική γλώσσα που σημαίνει ότι ο «σπασμένος βράχος» είναι ένα απίστευτο κατόρθωμα της μηχανικής.
Το αρχικό κομμάτι ξεκίνησε από το Xian στην Κίνα, ο αυτοκινητόδρομος Karakoram, που συνδέει τις βόρειες περιοχές του Πακιστάν με τον αρχαίο δρόμο του μεταξιού, διαρκεί περίπου 1.300 χλμ από το Kashgar Havelian, που βρίσκεται στην περιφέρεια Abbottabad του Πακιστάν. Καθώς έγινε δημοφιλής, η διαδρομή χρησιμοποιήθηκε από τους εισβολείς, τους επιδρομείς, τους εξερευνητές, τους κυνηγούς, τους ιεραποστόλους και τους φιλόσοφους. Ο Βουδισμός, το Ισλάμ και ο Χριστιανισμός ήρθαν σε αυτή την περιοχή μέσω της Διαδρομής Μεταξιού. Ο δρόμος έχει επίσης δώσει ορειβάτες και πεζοπόρους ευκολότερη πρόσβαση στα πολλά ψηλά βουνά της περιοχής. Υψηλή οροσειρά και παγετώνες είναι ορατές από το δρόμο, το οποίο επίσης περνά μέσα από πράσινες κοιλάδες με μεγάλη φυσική ομορφιά. Rock τέχνη και πετρογλυφικά βρίσκονται σε όλο το δρόμο. Η κατασκευή του Silk Road ξεκίνησε από το 1966 και ολοκληρώθηκε το 1978 (20 χρόνια). Κατά τη διάρκεια της κατασκευής, 810 πακιστανοί και 82 Κινέζοι εργαζόμενοι έχασαν τη ζωή τους, κυρίως σε κατολισθήσεις και πτώσεις, ενώ οικοδομούσαν την οδό Karakoram.
Το αρχικό κομμάτι ξεκίνησε από το Xian στην Κίνα, ο αυτοκινητόδρομος Karakoram, που συνδέει τις βόρειες περιοχές του Πακιστάν με τον αρχαίο δρόμο του μεταξιού, διαρκεί περίπου 1.300 χλμ από το Kashgar Havelian, που βρίσκεται στην περιφέρεια Abbottabad του Πακιστάν. Καθώς έγινε δημοφιλής, η διαδρομή χρησιμοποιήθηκε από τους εισβολείς, τους επιδρομείς, τους εξερευνητές, τους κυνηγούς, τους ιεραποστόλους και τους φιλόσοφους. Ο Βουδισμός, το Ισλάμ και ο Χριστιανισμός ήρθαν σε αυτή την περιοχή μέσω της Διαδρομής Μεταξιού. Ο δρόμος έχει επίσης δώσει ορειβάτες και πεζοπόρους ευκολότερη πρόσβαση στα πολλά ψηλά βουνά της περιοχής. Υψηλή οροσειρά και παγετώνες είναι ορατές από το δρόμο, το οποίο επίσης περνά μέσα από πράσινες κοιλάδες με μεγάλη φυσική ομορφιά. Rock τέχνη και πετρογλυφικά βρίσκονται σε όλο το δρόμο. Η κατασκευή του Silk Road ξεκίνησε από το 1966 και ολοκληρώθηκε το 1978 (20 χρόνια). Κατά τη διάρκεια της κατασκευής, 810 πακιστανοί και 82 Κινέζοι εργαζόμενοι έχασαν τη ζωή τους, κυρίως σε κατολισθήσεις και πτώσεις, ενώ οικοδομούσαν την οδό Karakoram.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου