Μια ωραία ιδέα για να αξιολογήσετε τους μαθητές σας σε κανόνες γραμματικής είναι να παίξετε το κλασικό επιτραπέζιο φιδάκι.
Οδηγίες:
2. Φτιάξτε καρτέλες με ερωτήσεις γραμματικής σε χαρτάκια post-it. Στο μπροστινό μέρος του post-it γράψτε ερωτήσεις γραμματικής κλειστού τύπου και στο πίσω γράψτε τη σωστή απάντηση.
Π.χ.
(Μπροστινό μέρος)
β. συνέγραφα
γ.σύνγραψα
δ. σύνγραφα
(Πίσω μέρος)
Σωστή απάντηση: α.
3. Χωρίστε σε ζευγάρια ή ομάδες τους μαθητές, μοιράστε τα ταμπλό, τις κάρτες, τα πιόνια και ένα ζάρι.
Ο πρώτος παίκτης παίρνει μία καρτέλα και απαντάει στην ερώτηση. Αν απαντήσει σωστά, προχωράει τόσα κουτάκια όσα έδειξε το ζάρι του. Αν απαντήσει λάθος, δεν προχωράει μπροστά και συνεχίζει ο διπλανός του.
Συνεχίζει ο δεύτερος παίκτης με την ίδια διαδικασία. Ρίχνει το ζάρι, παίρνει μια κάρτα κι αν απαντήσει σωστά, προχωράει τόσα κουτάκια όσα έδειξε το ζάρι του.
Σε περίπτωση που κάποιος παίκτης φτάσει σε κουτάκι με σκάλα, ανεβαίνει τη σκάλα.
Σε περίπτωση που κάποιος παίκτης φτάσει σε κουτάκι με φιδάκι, κατεβαίνει τη σκάλα.
Νικητής αναδεικνύεται εκείνος που θα φτάσει πρώτος/ στο τελευταίο κουτάκι, δηλαδή στο 50.
Οδηγίες:
1. Εκτυπώστε το ταμπλό:
2. Φτιάξτε καρτέλες με ερωτήσεις γραμματικής σε χαρτάκια post-it. Στο μπροστινό μέρος του post-it γράψτε ερωτήσεις γραμματικής κλειστού τύπου και στο πίσω γράψτε τη σωστή απάντηση.
Π.χ.
(Μπροστινό μέρος)
Πώς είναι ο αόριστος του συγγράφω;
α. συνέγραψαβ. συνέγραφα
γ.σύνγραψα
δ. σύνγραφα
(Πίσω μέρος)
Σωστή απάντηση: α.
3. Χωρίστε σε ζευγάρια ή ομάδες τους μαθητές, μοιράστε τα ταμπλό, τις κάρτες, τα πιόνια και ένα ζάρι.
4. Εξηγήστε τους κανόνες:
Ρίχνουμε το ζάρι και όποιος παίκτης πετύχει το μεγαλύτερο αριθμό ξεκινάει πρώτος το παιχνίδι.Ο πρώτος παίκτης παίρνει μία καρτέλα και απαντάει στην ερώτηση. Αν απαντήσει σωστά, προχωράει τόσα κουτάκια όσα έδειξε το ζάρι του. Αν απαντήσει λάθος, δεν προχωράει μπροστά και συνεχίζει ο διπλανός του.
Συνεχίζει ο δεύτερος παίκτης με την ίδια διαδικασία. Ρίχνει το ζάρι, παίρνει μια κάρτα κι αν απαντήσει σωστά, προχωράει τόσα κουτάκια όσα έδειξε το ζάρι του.
Σε περίπτωση που κάποιος παίκτης φτάσει σε κουτάκι με σκάλα, ανεβαίνει τη σκάλα.
Σε περίπτωση που κάποιος παίκτης φτάσει σε κουτάκι με φιδάκι, κατεβαίνει τη σκάλα.
Νικητής αναδεικνύεται εκείνος που θα φτάσει πρώτος/ στο τελευταίο κουτάκι, δηλαδή στο 50.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου