Ευρώ ή δραχμή;
Και επειδή πολύ συζήτηση γίνεται χωρίς όμως ταυτόχρονα να χαράσσοντε πολιτικές προς την μία ή την άλλη κατεύθυνση, το πλήρωμα του χρόνου έρχεται από μόνο του να δώσει την απάντηση.
Η αύξηση των εισαγωγών αυτοκινήτων και η μείωση της βιομηχανικής παραγωγής σε συνάρτηση με την συνεχιζόμενη μείωση των καταθέσεων, δείχνουν ότι η πορεία εκτός του ευρώ συνεχίζεται από μόνη της και εκ του φυσικού.
Στην δραχμή θα πάμε, όχι όμως γιατί θα μας διώξουν οι Ευρωπαίοι ή γιατί εμείς θα το επιλέξουμε, αλλά γιατί απλά… τελειώνουν τα προς κυκλοφορία ευρώ στην Ελλάδα.
Όπως ξέρουμε η οικονομία είναι εισερχόμενα – εξερχόμενα, ως εκ τούτου όσο τα εξερχόμενα από την Ελλάδα ευρώ είναι περισσότερα από τα εισερχόμενα όλο και ποιο πολύ πηγαίνουμε σε συρρίκνωση των συναλλαγών και φυσικά συρρίκνωση της οικονομίας.
Η χαζοαριστερά επενδύει στους τριτοκοσμικούς εργάτες για να επιταχύνει την πορεία μας προς τον τρίτο κόσμο και η χαζοδεξιά επενδύει στους ξένους επενδυτές των σούπερ μάρκετ και του τομέα των υπηρεσιών για να επιταχύνει την πορεία μας προς στο στέγνωμα της αγοράς από ρευστό και την κατάληξη μας στην δραχμή.
Ο μόνος σωτήρας μας είναι ο τρίτος δρόμος, προς θεού όχι αυτός του αναζητούσε το ΠΑΣΟΚ, αλλά ο δρόμος του οικονομικού πατριωτισμού και της παραγωγής.
Αν δεν περάσει η ελληνική οικονομία σε ελληνικά χέρια και αν δεν σχεδιαστή μια παραγωγική εξαγωγική οικονομία, η πορεία μας προς μια τριτοκοσμική οικονομία και την δραχμή είναι αναπόφευκτη.
Ο πρωτογενής τομέας είναι για πρωτόγονα μυαλά, αρκεί να σκεφτούμε ότι ένα αυτοκίνητο παράγεται σε λιγότερο από μία ημέρα και έχει αξία 50 000 ευρώ, ενώ ένας ελαιώνας για να κάνει τζίρο 50 000 ευρώ χρειάζεται ένα χρόνο και πολλαπλάσια εργατικά χέρια.
Εμείς εδώ οι χαζοαριστεροί οι ψευτοπροοδευτικοί και οι δεξιοαδέξιοι μετρούμε την ανάπτυξη σε χρήμα, την στιγμή που οι άλλοι την μετρούν σε χρόνο.
Καλά κρασιά.
Ο κτηνοτρόφος από την Κρήτη.
Και επειδή πολύ συζήτηση γίνεται χωρίς όμως ταυτόχρονα να χαράσσοντε πολιτικές προς την μία ή την άλλη κατεύθυνση, το πλήρωμα του χρόνου έρχεται από μόνο του να δώσει την απάντηση.
Η αύξηση των εισαγωγών αυτοκινήτων και η μείωση της βιομηχανικής παραγωγής σε συνάρτηση με την συνεχιζόμενη μείωση των καταθέσεων, δείχνουν ότι η πορεία εκτός του ευρώ συνεχίζεται από μόνη της και εκ του φυσικού.
Στην δραχμή θα πάμε, όχι όμως γιατί θα μας διώξουν οι Ευρωπαίοι ή γιατί εμείς θα το επιλέξουμε, αλλά γιατί απλά… τελειώνουν τα προς κυκλοφορία ευρώ στην Ελλάδα.
Όπως ξέρουμε η οικονομία είναι εισερχόμενα – εξερχόμενα, ως εκ τούτου όσο τα εξερχόμενα από την Ελλάδα ευρώ είναι περισσότερα από τα εισερχόμενα όλο και ποιο πολύ πηγαίνουμε σε συρρίκνωση των συναλλαγών και φυσικά συρρίκνωση της οικονομίας.
Η χαζοαριστερά επενδύει στους τριτοκοσμικούς εργάτες για να επιταχύνει την πορεία μας προς τον τρίτο κόσμο και η χαζοδεξιά επενδύει στους ξένους επενδυτές των σούπερ μάρκετ και του τομέα των υπηρεσιών για να επιταχύνει την πορεία μας προς στο στέγνωμα της αγοράς από ρευστό και την κατάληξη μας στην δραχμή.
Ο μόνος σωτήρας μας είναι ο τρίτος δρόμος, προς θεού όχι αυτός του αναζητούσε το ΠΑΣΟΚ, αλλά ο δρόμος του οικονομικού πατριωτισμού και της παραγωγής.
Αν δεν περάσει η ελληνική οικονομία σε ελληνικά χέρια και αν δεν σχεδιαστή μια παραγωγική εξαγωγική οικονομία, η πορεία μας προς μια τριτοκοσμική οικονομία και την δραχμή είναι αναπόφευκτη.
Ο πρωτογενής τομέας είναι για πρωτόγονα μυαλά, αρκεί να σκεφτούμε ότι ένα αυτοκίνητο παράγεται σε λιγότερο από μία ημέρα και έχει αξία 50 000 ευρώ, ενώ ένας ελαιώνας για να κάνει τζίρο 50 000 ευρώ χρειάζεται ένα χρόνο και πολλαπλάσια εργατικά χέρια.
Εμείς εδώ οι χαζοαριστεροί οι ψευτοπροοδευτικοί και οι δεξιοαδέξιοι μετρούμε την ανάπτυξη σε χρήμα, την στιγμή που οι άλλοι την μετρούν σε χρόνο.
Καλά κρασιά.
Ο κτηνοτρόφος από την Κρήτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου