Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

«Έφυγε» από την ζωή ο Γουριώτης σεναριογράφος Λευτέρης Καπώνης

Ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες σεναριογράφους, με καταγωγή από τη Γουριά Μεσολογγίου, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 70 ετών μετά από πολύχρονη μάχη με την επάρατη νόσο.
Ο Λευτέρης Καπώνης είχε γεννηθεί το 1947 στη Γουριά Μεσολογγίου, σπούδασε Νομικά στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ήταν παντρεμένος με τη συγγραφέα Ελένη Ηλιάδου, με την οποία απέκτησαν δύο κόρες.
Είχε γράψει σενάριο για δεκάδες επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές, μεταξύ των οποίων ήταν τα: «Και οι Παντρεμένοι Έχουν Ψυχή», «Τζιβαέρι» «Εραστής Δυτικών Προαστίων», «Η Απλή Μέθοδος Των Τριών», «Το Σημάδι Του Έρωτα», «Ελλάς Το Μεγαλείο σου» κ.α. Συνολικά, έγραψε σενάρια για 35 σίριαλ.
Στον κινηματογράφο είχε συνυπογράψει με τον Λευτέρη Ξανθόπουλο το σενάριο της επιτυχημένης ταινίας «Ο δραπέτης» του 1991.
Πολυγραφότατος, στις προθήκες των βιβλιοπωλείων κυκλοφορούν τα βιβλία του: «Το Σημάδι του Έρωτα», «Το Φτερούγισμα του Γλάρου», «Παλίρροια», «Τζιβαέρι».
Σε μια συνέντευξή του είχε μοιραστεί πως ξεκίνησε η «μάχη» του από μια τυχαία διάγνωση: «Πήγα για ρευματοειδή αρθρίτιδα στα δάχτυλα και μου έκαναν ένα σωρό εξετάσεις για άλλα πράγματα. Ο γιατρός μου έδινε ένα 5% να έχω κάτι σοβαρό και τελικά είχα αυτό. Ήμουν στα Εφημερεύοντα και ο γιατρός ήταν μικρός και ό,τι είχε διαβάσει το εφάρμοζε. Μου είπε μια γιατρίνα πως είμαι πολύ τυχερός που έπεσα πάνω σε αυτόν που τα τσεκάριζε όλα. Όπως, επίσης, ήμουν τυχερός, γιατί με προειδοποίησε μια αρθρίτιδα. Τελικά το πρόβλημα το είχα στον πνεύμονα. (…) Ο γιατρός μου είπε πως αυτό αντιμετωπίζεται εύκολα με τη χημειοθεραπεία. Με χτύπησε στην πλάτη και μου είπε πως είμαι ασφαλής».
Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο στις 12:00 από το νεκροταφείο της Νέας Μάκρης.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου