Επιτακτική ανάγκη δημιουργίας ΙΕΚ στην περιοχή της Δυτικής Αχαΐας και την «αποκατάσταση αδικιών του νόμου περί πριμοδότησης αθλητών-μαθητών στις Πανελλήνιες εξετάσεις» επισημαίνει σε δύο ερωτήσεις του στον υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ο Νίκος Νικολόπουλος.
Σχετικά αναφέρει:«Η δημιουργία ΙΕΚ στην περιοχή της Δυτικής Αχαΐας αποτελεί επιτακτική ανάγκη, διότι η διασύνδεση του τομέα εκπαίδευσης με αυτούς του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα και του πολιτισμού θα δώσουν την απαραίτητη δυναμική ανάπτυξης και την εναλλακτική προοπτική για τη Δυτική Αχαΐα, όπως μας ανέφερε ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας, Χρήστος Νικολάου.
Επειδή το ως άνω είναι ζήτημα για την υλοποίηση του οποίου δεν απαιτούνται χρήματα, ενώ η λύση είναι εύκολη και εφικτή.Ερωτάσθε:
- Ανταποκρινόμενος στο σχετικό παλλαϊκό αίτημα, προτίθεσθε να προχωρήσετε στην δημιουργία ΙΕΚ εντός της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής της Δυτικής Αχαΐας;
Ο αναφέρων βουλευτής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των «ΑΝ.ΕΛ.»
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος».
Ο αναφέρων βουλευτής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των «ΑΝ.ΕΛ.»
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος».
Σε άλλη ερώτησή του υπογραμμίζει:
«Αφορμή για τη σύνταξη της παρούσας στάθηκε επικοινωνία ενδιαφερομένων μαζί μας, με μόνο σκοπό την αποκατάσταση αδικιών του νόμου περί πριμοδότησης αθλητών-μαθητών στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Οι διακεκριμένοι αθλητές, σύμφωνα με την παρ. 2, του άρθρου 34, του ν.2725/1999 (Α'121), όπως αυτό αντικαταστάθηκε και τροποποιήθηκε µε την παρ. 8, του άρθρου 18, του ν. 3708/2008, µε τις παραγράφους 1 και 2, του άρθρου 17, του ν. 3748/2009 (Α'29), το άρθρο 45, του ν. 3773/2009 (Α'120), το άρθρο 53, του ν. 4049/2012 (Α'35) και με την τελική ρύθμιση του άρθρου 38, του νόμου 4115/2013, τυγχάνουν δικαίως από την Πολιτεία ευνοϊκότερης μεταχείρισης από τους μη αθλητές συμμαθητές τους, λαμβάνοντας ένα μικρό ποσοστό πριμοδότησης στη βαθμολογία των Πανελληνίων εξετάσεων.
Ο Νομοθέτης, θέλοντας να αποφύγει φαινόμενα του παρελθόντος, όπου «εν μία νυκτί» ιδρύονταν Ομοσπονδίες με παντελώς άγνωστα έως και ανύπαρκτα αθλήματα, προκειμένου οι "νικητές" να τύχουν αυτής της ευνοϊκής ρύθμισης, έβαλε ως ασφαλιστική δικλείδα, τη συμμετοχή τουλάχιστον οχτώ αθλητών στον τελικό του αγωνίσματος, όπου σημειώθηκε η επίμαχη νίκη του κάθε αθλητή-διαγωνιζόμενου στις πανελλήνιες εξετάσεις. Ωστόσο, παρατηρήθηκε, ότι ενίοτε, ο ως άνω αριθμητικός περιορισμός απέκλεισε ορισμένους έντιμα διαγωνιζόμενους αθλητές, που είχαν νίκες σε αναγνωρισμένα Παγκόσμιου κύρους Πρωταθλήματα αγωνισμάτων, από το να λάβουν το ελάχιστο αυτό ποσοστό πριμοδότησης στις Πανελλήνιες εξετάσεις.
Επειδή υπάρχει τρόπος να ελεγχθεί η προσπάθεια καταστρατήγησης της πρόθεσης του νομοθέτη να αποφεύγονται οι λαθρο-συστάσεις εικονικών Ομοσπονδιών, ως άνω, όπου αφορά στους αθλητές-μαθητές, ορίζοντας ως βασική προϋπόθεση, όχι το κριτήριο του αριθμού συμμετεχόντων στον τελικό ενός αθλήματος, αλλά το κριτήριο: κάθε επίμαχο άθλημα να είναι, είτε Ολυμπιακό, είτε συμπεριλαμβανόμενο σε σχετικά Παγκόσμια Πρωταθλήματα από οικείες Διεθνείς Ομοσπονδίες.
Επειδή το σχετικό πλαίσιο διατάξεων αφορά ίσως και λιγότερους από δύο ή τρεις αθλητές το χρόνο, ενώ η εφαρμογή του στην ουσία μάλλον αποκαθιστά το περί δικαίου αίσθημα, παρά παρέχει άλλοθι ειδικής μεταχείρισης σε πλειάδα προσώπων, όπως για παράδειγμα, οι αθλητές ή αθλήτριες του αθλήματος της Ελληνορωμαϊκής Πάλης, που συμβαίνει να αγωνίζονται σε πολύ ελαφρές κατηγορίες κιλών, ακόμη και σε Παγκόσμιο επίπεδο, όπου η διεξαγωγή τελικού μπορεί να γίνεται με έξι αθλητές, οπότε, ο νικητής αυτού του τελικού σε ένα αναγνωρισμένο παραδοσιακό αγώνισμα είναι άδικο να μην δικαιούται αυτήν την πριμοδότηση στις εξετάσεις.
Επειδή επί του θέματος της παρούσας έχουν τοποθετηθεί θετικά και οι Ενώσεις Καθηγητών Φυσικής Αγωγής».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου