Σύμφωνα με το πρακτορείο Sputnik, χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η κατακόρυφη αύξηση της δημοφιλίας του ρωσικού παγωτού,
έπειτα από την ευγενική χειρονομία του Ρώσου προέδρου στην τελευταία σύσκεψη των G20 να προσφέρει μια οικογενειακή συσκευασία στον Κινέζο ομόλογό του.
Ο Σι Τζινπίνγκ δήλωσε ενθουσιασμένος με το δώρο, τονίζοντας ότι το ρωσικό παγωτό είναι ένα από τα αγαπημένα του επιδόρπια.
Μόνο φέτος, συνεχίζει το πρακτορείο, οι εισαγωγές του ρωσικού παγωτού στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 206%. Για πολλούς, η δημοφιλία του συγκεκριμένου εδέσματος στην ασιατική χώρα δεν είναι καθόλου τυχαία αλλά αντανακλά «την εμπιστοσύνη των Κινέζων καταναλωτών στη γειτονική τους χώρα και το ενδιαφέρον που δείχνουν για την κουζίνα της».
Όπως ήταν αναμενόμενο, οι Κινέζοι εισαγωγείς δεν έχασαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν το όνομα και την εικόνα του Ρώσου προέδρου στις καμπάνιες μάρκετινγκ των προϊόντων τους. Ένας εισαγωγέας έφτασε μάλιστα στο σημείο να διακοσμήσει τα παγωτατζίδικα που πωλούν τα συγκεκριμένα προϊόντα με την εικόνα του Πούτιν να απολαμβάνει ένα λαχταριστό χωνάκι. «Το παγωτό που προτιμά ο Πούτιν», αναφέρει το σλόγκαν που αναγράφεται στα φορτηγά, και το οποίο φαίνεται να… πιάνει στο κινεζικό κοινό.
Ωστόσο, αυτή δεν είναι σε καμία περίπτωση η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται η εικόνα του Ρώσου προέδρου για εμπορικούς λόγους στην Κίνα. Στην πόλη Χαρμπίν, μια τεράστια αφίσα του Πούτιν είχε τοποθετηθεί έξω από ένα ζαχαροπλαστείο, διαφημίζοντας τις σοκολάτες που πωλούνταν σε αυτό. Σύμφωνα με τον ιστότοπο New News, το πρόσωπο του Ρώσου ηγέτη είχε χρησιμοποιηθεί και στη διαφημιστική καμπάνια ενός μεσιτικού γραφείου, για να προσδώσει αξιοπιστία στις υπηρεσίες που προσέφερε. Στην ασιατική χώρα μπορεί κανείς να βρει επίσης προϊόντα όπως κούπες, μπλουζάκια και διακοσμητικά αντικείμενα που φέρουν το πρόσωπο του Ρώσου πολιτικού και με… αποφθέγματά του που εκφράζουν δυναμισμό και αυτοπεποίθηση.
Όσο για την άποψη που έχει ο Ρώσος ηγέτης για όλα αυτά; Σύμφωνα με τον εκπρόσωπό του, διαφωνεί κάθετα με τη χρήση της εικόνας του για εμπορικούς λόγους. Ωστόσο μπροστά στις επιταγές της πανίσχυρης αγοράς, ούτε καν η γνώμη ενός τόσο δυναμικού ηγέτη δεν έχει ιδιαίτερη βαρύτητα
Πηγή
έπειτα από την ευγενική χειρονομία του Ρώσου προέδρου στην τελευταία σύσκεψη των G20 να προσφέρει μια οικογενειακή συσκευασία στον Κινέζο ομόλογό του.
Ο Σι Τζινπίνγκ δήλωσε ενθουσιασμένος με το δώρο, τονίζοντας ότι το ρωσικό παγωτό είναι ένα από τα αγαπημένα του επιδόρπια.
Μόνο φέτος, συνεχίζει το πρακτορείο, οι εισαγωγές του ρωσικού παγωτού στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 206%. Για πολλούς, η δημοφιλία του συγκεκριμένου εδέσματος στην ασιατική χώρα δεν είναι καθόλου τυχαία αλλά αντανακλά «την εμπιστοσύνη των Κινέζων καταναλωτών στη γειτονική τους χώρα και το ενδιαφέρον που δείχνουν για την κουζίνα της».
Όπως ήταν αναμενόμενο, οι Κινέζοι εισαγωγείς δεν έχασαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν το όνομα και την εικόνα του Ρώσου προέδρου στις καμπάνιες μάρκετινγκ των προϊόντων τους. Ένας εισαγωγέας έφτασε μάλιστα στο σημείο να διακοσμήσει τα παγωτατζίδικα που πωλούν τα συγκεκριμένα προϊόντα με την εικόνα του Πούτιν να απολαμβάνει ένα λαχταριστό χωνάκι. «Το παγωτό που προτιμά ο Πούτιν», αναφέρει το σλόγκαν που αναγράφεται στα φορτηγά, και το οποίο φαίνεται να… πιάνει στο κινεζικό κοινό.
Ωστόσο, αυτή δεν είναι σε καμία περίπτωση η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται η εικόνα του Ρώσου προέδρου για εμπορικούς λόγους στην Κίνα. Στην πόλη Χαρμπίν, μια τεράστια αφίσα του Πούτιν είχε τοποθετηθεί έξω από ένα ζαχαροπλαστείο, διαφημίζοντας τις σοκολάτες που πωλούνταν σε αυτό. Σύμφωνα με τον ιστότοπο New News, το πρόσωπο του Ρώσου ηγέτη είχε χρησιμοποιηθεί και στη διαφημιστική καμπάνια ενός μεσιτικού γραφείου, για να προσδώσει αξιοπιστία στις υπηρεσίες που προσέφερε. Στην ασιατική χώρα μπορεί κανείς να βρει επίσης προϊόντα όπως κούπες, μπλουζάκια και διακοσμητικά αντικείμενα που φέρουν το πρόσωπο του Ρώσου πολιτικού και με… αποφθέγματά του που εκφράζουν δυναμισμό και αυτοπεποίθηση.
Όσο για την άποψη που έχει ο Ρώσος ηγέτης για όλα αυτά; Σύμφωνα με τον εκπρόσωπό του, διαφωνεί κάθετα με τη χρήση της εικόνας του για εμπορικούς λόγους. Ωστόσο μπροστά στις επιταγές της πανίσχυρης αγοράς, ούτε καν η γνώμη ενός τόσο δυναμικού ηγέτη δεν έχει ιδιαίτερη βαρύτητα
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου