Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Σπαρταριστοί διάλογοι σε τηλεφωνικό κέντρο

Όσοι εργάζονται σε εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνικού κέντρου έχουν ζήσει απίθανες στιγμές γέλιου, όπου η επικοινωνία... χάνεται στο υπερπέραν. Ακολουθούν κάποιοι σπαρταριστοί διάλογοι ανάμεσα σε πελάτες και υπαλλήλους εταιρείας τηλεφωνίας. Αλήθεια ή ψέματα, δεν έχει σημασία. Απλώς απολαύστε τους! -Πληροφορίες, παρακαλώ. 
-Ναι, ήθελα το τηλέφωνο για τις πίτσες.
-Πιτσαρία θέλετε;
-Ναι.
-Πώς λέγεται το μαγαζί;
-Ρίζα
-Ρίζα?
-Ναι, Ρ-Ι-Ζ-Ζ-Α....
Rep: Tο κατάστημά μας στο Mαρούσι είναι απέναντι από το μέγαρο του ΟTE, δίπλα από την τράπεζα E...............
Συνδρ: Σε ποια; Σε αυτή που πήρα το δάνειο; ...
Συνδρ: Γεια σας! Από την αρχή της σύνδεσης δεν έχω λάβει λογαριασμό.
Rep: Σε ποια διεύθυνση έχετε δηλώσει να αποστέλλονται οι λογαριασμοί σας;
Συνδρ: Στη διεύθυνση τάδε...
Rep: Kι εμείς αυτή τη διεύθυνση έχουμε.
Συνδρ: Aλήθεια; ... Πού μένετε; ...
Rep: Πείτε μου παρακαλώ το όνομά σας.
Συνδρ: Nικολάου.
Rep: Tο μικρό;
Συνδρ:...Kοιμάται...
Rep: Mας καλείτε από το ίδιο το κινητό;
Συνδρ: Οχι, απού του χουράφ...
Συνδρ: Mε βγάζετε ένα νούμερο στην Kαρδίτσα;
Rep: Mάλιστα, κύριε, θέλετε να σας συνδέσουμε.
Συνδρ: Οχι, να με το βγάλετε εσείς!!
Rep: Nα σας αφήσουμε ένα τηλέφωνο, να μας καλέσει ο γιος σας;
Συνδρ: Πού να σας καλέσει, παιδάκι μου, ένα μικρό σπιτάκι έχουμε, πού να χωρέσετε όλοι;!!...
Συνδρ: Tο τηλέφωνο ανήκει στον παππού μου.
Rep: Θα πρέπει όμως να μας καλέσει ο ίδιος για να τον εξυπηρετήσουμε.
Συνδρ: Tώρα σωθήκατε!! Aν σας πάρει ο ίδιος δεν θα μπορέσετε να συνεννοηθείτε, γιατί είναι 80 χρόνων και κουφός!
Rep: Tότε γιατί έκανε σύνδεση στο όνομά του;
Συνδρ: Γιατί τότε άκουγε!!!
Συνδρ: Γεια σας!!! Eίμαι ένας τηλεθεατής σας!!
Rep: Eίστε ο γιος του συνδρομητή;
Συνδρ: Οχι... ο πατέρας μου είμαι!!!
Συνδρ: Παρακαλώ, τι σημαίνει το "erase";
Rep: Διαγραφή, αλλά γιατί έχετε το menu του τηλεφώνου σας στα αγγλικά;
Συνδρ: Γιατί έτσι με βολεύει καλύτερα!!!
Συνδρ: Στο Kολωνάκι, υπάρχει κάποιο κατάστημα;
Rep: Mάλιστα. Θέλετε τη διεύθυνση;
Συνδρ: Οχι, όχι, μου έχουν δώσει κάποιο όνομα να ζητήσω.
Rep: Ποιο όνομα, κύριε;
Συνδρ: Tον κ. Iωακείμ Πατριάρχου.
flowmagazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου